Перейти до вмісту

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/template-parts/content/content-page) is not within the allowed path(s): (/www/wwwroot/site.vippolis.ua/:/tmp/) in /www/wwwroot/site.vippolis.ua/wordpress/wp-content/themes/peregrine/inc/vendor/colibriwp/themebase/src/View.php on line 55
c Expand All C Collapse All

Пільги (1)

Category: Пільги

Ні. Стаття 13 пункт 2 Закону України Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3720-20#Text говорить наступне: “2. Зменшення розміру страхової премії, визначене частиною першою цієї статті, може бути застосовано одночасно лише щодо одного транспортного засобу страхувальника.” . Також пункт 3 Статті 13 попереджає про відповідальність за порушення правил розрахунку страхової премії: “3. У разі порушення умов використання транспортного засобу, щодо якого укладено внутрішній договір страхування відповідно до частин першої і другої цієї статті, у страховика (МТСБУ) виникає право зворотної вимоги до особи, відповідальної за заподіяння шкоди, відповідно до пункту 4 частини першої статті 37 цього Закону.”

Застосовувати пільгу у розмірі 50% можна виключно до одного транспортного засобу.

Помилки та сповіщення (4)

Час з’єднання з нашим сервісом завершився. Дане повідомлення генерується сервісом безпеки Cloudflare.

Рішення: перейти на сторінку логування https://vippolis.ua/login або на головну сторінку сайту https://vippolis.ua (можна використовувати аліаси https://polis.vip https://vippolis.com.ua) та пройти повторно процедуру входу використовуючи логін+пароль або через ОТП код.

Дана помилка виникає з компанією Колоннейд у випадку, коли відбувається спроба укласти договір на більш, ніж два тижні від дати укладання договору.

Рішення: змініть дату початку дії на дату в проміжку двох тижнів від дати укладання

Ця помилка генерується на стороні МТСБУ. Вона говорить про те, що неможливо перевірити валідність сертифікату цифрового підпису страховика. Зазвичай це відбувається через падіння АЦСК.

Рішення: очікувати відновлення роботи сервісів, пробуючи час від часу пройти процедуру резервування.

Дана помилка виникає при роботі з СК ІНГО, коли користувач намагається внести заборонений тип документу. Нагадуємо, що СК ІНГО приймає лише паспорт та ID-карту в якості документу, що посвідчує особу страхувальника.

Рішення: внести дані по паспорту або ID-карті