Пільги (1)
Ні. Стаття 13 пункт 2 Закону України Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3720-20#Text говорить наступне: “2. Зменшення розміру страхової премії, визначене частиною першою цієї статті, може бути застосовано одночасно лише щодо одного транспортного засобу страхувальника.” . Також пункт 3 Статті 13 попереджає про відповідальність за порушення правил розрахунку страхової премії: “3. У разі порушення умов використання транспортного засобу, щодо якого укладено внутрішній договір страхування відповідно до частин першої і другої цієї статті, у страховика (МТСБУ) виникає право зворотної вимоги до особи, відповідальної за заподіяння шкоди, відповідно до пункту 4 частини першої статті 37 цього Закону.”
Застосовувати пільгу у розмірі 50% можна виключно до одного транспортного засобу.
Помилки та сповіщення (7)
Час з’єднання з нашим сервісом завершився. Дане повідомлення генерується сервісом безпеки Cloudflare.
Рішення: перейти на сторінку логування https://vippolis.ua/login або на головну сторінку сайту https://vippolis.ua (можна використовувати аліаси https://polis.vip https://vippolis.com.ua) та пройти повторно процедуру входу використовуючи логін+пароль або через ОТП код.
Помилка властива для СК Колоннейд. Вона говорить про те, що введений VIN код ТЗ не відповідає вимогам компанії. Зазвичай це трапляється у випадку коротких VIN кодів. Наталь рішення від страховика немає. Можете спробувати додати символи спереду або ззаду наприклад XXX0000 так щоб к-сть символів у коді складала 17. Але цей варіант теж не завжди спрацьовує. Найкращим рішенням буде змінити страховика для авто з такими ідентифікаторами кузова.
Дана помилка виникає з компанією Колоннейд у випадку, коли відбувається спроба укласти договір на більш, ніж два тижні від дати укладання договору.
Рішення: змініть дату початку дії на дату в проміжку двох тижнів від дати укладання
Дана помилка зазвичай виникає при роботі з СК ПЗУ Україна. Вона означає, що значення марки або моделі яке було вказано при створенні договору відсутнє у довіднику марок та моделей МТСБУ.
Рішення: звернутись у службу підтримки в телеграм @vippolis_support і наші спеціалісти знайдуть найближчу аналогію та внесуть відповідні корективи. Після внесення змін, необхідно повторно провести розрахунок, перейти до заповнення форми договору, ввести номерний знак авто та обрати автомобіль з існуючих. Після цього помилка зникне і договір буде успішно укладено
Ця помилка генерується на стороні МТСБУ. Вона говорить про те, що неможливо перевірити валідність сертифікату цифрового підпису страховика. Зазвичай це відбувається через падіння АЦСК.
Рішення: очікувати відновлення роботи сервісів, пробуючи час від часу пройти процедуру резервування.
Дана помилка виникає при роботі з СК ІНГО, коли користувач намагається внести заборонений тип документу. Нагадуємо, що СК ІНГО приймає лише паспорт та ID-карту в якості документу, що посвідчує особу страхувальника.
Рішення: внести дані по паспорту або ID-карті
Помилка означає, що відсутня дата народження або прізвище/ім’я страхувальника.
Рішення: Зазвичай достатньо перевірити поле ПІБ на наявність зайвих пробілів та пересвідчитись, що заповнена дата народження. Якщо ж не допомагає, зверніться в службу підтримки в телеграм @vippolis_support і наші спеціалісти внесуть відповідні корективи.